/Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen2019-08-27T22:07:15+02:00
Hoe onderhoud ik mijn koptelefoon?2019-08-27T22:04:49+02:00

Het merendeel van de koptelefoons is niet waterdicht. Houd de koptelefoon dan ook opgeborgen wanneer het regent. Een koptelefoon kan een keertje vallen, het is ten slotte een gebruiksobject. Echter is het bedachtzaam om er zorgzaam mee om te gaan. Zo kunt u er jarenlang plezier aan hebben.

Worden mijn gegevens zorgvuldig behandeld?2019-08-27T22:04:25+02:00

De WISEQ webshop gaat zeer zorgvuldig met uw gegevens om en wij zorgen ervoor dat uw gegevens beschermd worden. Lees meer over de privacy policy van de WISEQ webshop op ons privacybeleids pagina.

Ik heb een vraag over een artikel dat niet beantwoord wordt door de artikelomschrijving.2019-08-27T22:03:24+02:00

Neem in dat geval contact op met de klantenservice.

Hoe werkt retourneren?2019-08-27T22:02:15+02:00

Het is belangrijk dat u het retourproces zorgvuldig uitvoert; op die manier kunnen wij het retour zo spoedig mogelijk afhandelen.
Het retourproces verloopt in de volgende stappen:

1. Geef uw retourzending af bij een verzendpartij zoals PostNL of DHL en bewaar het verzendbewijs
2. Uw pakketje wordt naar ons retourcentrum gestuurd
3. Wij controleren uw retourzending
4. Na een geslaagde controle wordt uw aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten gecrediteerd

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?2019-08-27T21:58:21+02:00

Bent u niet tevreden over uw aankoop, geen enkel probleem! U kunt uw online aankoop binnen 30 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retourneren of ruilen. Helaas kunnen wij op dit moment retourkosten niet vergoeden, deze kosten komen – zoals beschreven in onze algemene voorwaarden – volledig voor de rekening van de klant.

Hoe weet ik of mijn retourzending is ontvangen en goedgekeurd?2019-08-27T21:52:46+02:00

U ontvangt van ons een bevestigingse-mail op het bij ons bekende e-mailadres zodra uw retourzending is ontvangen en verwerkt.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?2019-08-27T21:52:25+02:00

Voordat we je bestelling versturen, kijken we goed na of de bestelde artikelen tiptop in orde zijn: we versturen onze artikelen zoals we ze zelf willen ontvangen! Is een artikel tijdens de verzending toch beschadigd geraakt? Aarzel geen moment en contacteer meteen onze collega’s van de klantendienst via e-mail of telefoon.  U bespreekt samen met de klantenservice hoe wij dit zo snel en goed mogelijk voor u kunnen oplossen.

Wanneer en hoe krijg ik het geld van mijn retourzending terug?2019-08-27T21:52:05+02:00

Na ontvangst van de teruggestuurde artikelen in ons magazijn, ontvangt u van ons een bevestiging van uw retourzending op het bij ons bekende e-mailadres. Het volledige aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen ontvangt u binnen 14 dagen na ontbinding via dezelfde betaalwijze als die u heeft gekozen voor uw bestelling. Heeft u bijvoorbeeld betaald met uw credit card, dan wordt het bedrag teruggestort op uw credit card rekening.

Binnen welke termijn kan ik mijn aankopen retourneren?2019-08-27T21:51:39+02:00

U heeft na ontvangst van uw bestelling 14 dagen om van uw koop af te zien. Na uw melding heeft u nog 14 dagen om de producten te retourneren.

Wat is het retouradres?2019-08-27T21:51:15+02:00

Gebruik voor het retourneren van uw bestelling altijd de retoursticker die u onderaan het retourformulier vindt. Het retourformulier vindt u bij uw bestelling. Mocht u de retoursticker niet meer hebben, dan kunt u het volgende retouradres gebruiken:

 

WISEQ

Amaryllislaan 24

1616XC Hoogkarspel

Nederland

Kan ik mijn pakket laten bezorgen op een adres buiten Nederland?2019-08-27T21:50:25+02:00

Op dit moment bezorgen wij pakketjes in Nederland en België, wij zijn voornemens ons aanbod in de nabije toekomst ook aan te bieden in andere landen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?2019-08-27T21:48:51+02:00

Voorradige artikelen die u op werkdagen vóór 15:00 uur bestelt, ontvangt u de eerstvolgende bezorgdag op het door u gekozen adres. Bekijk onderstaand schema voor de bezorgdagen van onze transporteur:

 

Bestelling geplaatst op:    Bezorging op:

Maandag (voor 15:00 uur) Dinsdag

Dinsdag (voor 15:00 uur)   Woensdag

Woensdag (voor 15:00 uur)  Donderdag

Donderdag (voor 15:00 uur) Vrijdag

Vrijdag (voor 15:00 uur) Zaterdag

Zaterdag                             Dinsdag

Zondag                               Dinsdag

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?2019-08-27T21:47:47+02:00

Uw bestelling uit WISEQ webshop wordt via DHL verzonden. U ontvangt per e-mail bericht zodra uw bestelling ons magazijn heeft verlaten en bij DHL is aangeboden. DHL bezorgt uw bestelling op het door uw gekozen adres.

Hoe weet ik zeker dat mijn betaling via iDeal of credit card gelukt is?2019-08-27T21:47:22+02:00

Na het doorlopen van het betaalproces wordt u gestuurd naar de bedankpagina van de WISEQ webshop. Op deze pagina krijgt u te zien dat de betaling gelukt is. Ook ontvangt u een e-mail met een bevestiging van uw bestelling en betaling.

Kan ik een bankoverschrijving doen vanaf mijn buitenlandse betaalrekening?2019-08-27T21:47:04+02:00

Ja, de WISEQ webshop heeft een IBAN bankrekeningnummer, waardoor bankoverschrijvingen vanaf een buitenlandse rekening mogelijk zijn.

Wat gebeurt er als ik vergeet de betaling over te schrijven?2019-08-27T21:46:43+02:00

Als u kiest voor betalen per bankoverschrijving heeft u 7 dagen de tijd om te betalen. Als wij uw betaling niet binnen 7 dagen na uw bestelling hebben ontvangen, wordt uw bestelling geannuleerd.

Wordt mijn bestelling meteen verzonden als ik per bankoverschrijving wil betalen?2019-08-27T21:46:18+02:00

Nee, bij betalen via bankoverschrijving wordt uw bestelling verstuurd zodra wij uw betaling hebben ontvangen.

Met welke betaalmethoden kan ik in de WISEQ webshop betalen?2019-08-27T21:45:58+02:00

U kunt in de webshop betalen met iDeal, MasterCard of bankoverschrijving.

Zijn er extra kosten voor de verschillende betaalmethoden?2019-08-27T21:45:26+02:00

Nee, er worden geen extra kosten in rekening gebracht voor betalen in de WISEQ webshop.

Worden mijn gegevens veilig behandeld?2019-08-27T21:44:28+02:00

Ja, uw gegevens worden veilig behandeld. Binnen de website worden uw gegevens via een SSL-beveiligde omgeving, versleuteld verzonden. Kiest u voor online betalen met iDeal, VISA of MasterCard, dan doet u dit veilig via de door u bekende, beveiligde betaalomgeving van de betreffende betaalmethode. De financiële afhandeling van de orders zal geschieden door Mollie.

Kan ik vanuit het buitenland een bestelling plaatsen?2019-08-27T21:43:06+02:00

Ja, u kunt bestellingen plaatsen vanuit het buitenland bij betaling met een Nederlands betaalmiddel of een betaalmiddel dat gekoppeld is aan een Europese IBAN rekening.  Tevens kunt u uw bestelling laten afleveren op een Nederlands en Belgisch bezorgadres.

Kan ik mijn bestelling annuleren?2019-08-27T21:42:38+02:00

In sommige gevallen kunt u uw bestelling, voordat deze verzonden is, nog annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice. Is uw bestelling al verzonden? Dan kunt u uw bestelling na ontvangst binnen 30 dagen retourneren.

Kan ik een bestelling plaatsen vanaf een smartphone of tablet?2019-08-27T21:41:35+02:00

U kunt in de WISEQ webshop ook bestellingen plaatsen via een smartphone of tablet.

Hoe weet ik wat de status is van mijn bestelling?2019-08-27T21:39:38+02:00

U wordt op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling door middel van e-mails. U krijgt meteen na het plaatsen van uw bestelling een bestelbevestiging. Zodra uw bestelling bij DHL is aangeboden ontvangt u een verzendbevestiging inclusief een Track & Trace code van DHL waarmee u uw bestelling verder kunt volgen. Is het u ondanks de e-mails toch onduidelijk wat de status van uw bestelling is, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?2019-08-27T21:37:28+02:00

Nee, helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen.

Zijn de prijzen die op de website staan inclusief BTW?2019-08-27T21:37:04+02:00

Ja, alle prijzen van de producten in de WISEQ webshop zijn inclusief BTW.

Welke kortingen worden er gehanteerd in de webshop?2019-08-27T21:36:34+02:00

In de webshop kunnen twee verschillende soorten korting gehanteerd worden. Procentuele kortingen worden verdeeld over de diverse producten in de winkelwagen. Vaste kortingen worden op de webshop gepresenteerd als een korting op de totaalprijs. 

De WISEQ webshop maakt gebruik van vouchercodes en algemene webshop aanbiedingen. In het geval van een vouchercode geldt dat het orderbedrag niet lager kan zijn dan de totale voucherkorting. 

Ik heb geen bevestigingsmail en/of Track & Trace code ontvangen. Wat nu?2019-08-27T21:35:24+02:00

Als u de e-mail(s) niet kunt vinden in uw inbox, raden wij aan om eerst uw spam- of reclamefolder te checken. Is de mail ook hier niet binnengekomen? Neem in dit geval contact op met de klantenservice.

Heb ik garantie op de producten die ik bestel via de WISEQ webshop?2019-08-27T21:42:11+02:00

Bij aankoop van artikelen in de WISEQ webshop is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie houdt in dat het artikel datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van de WISEQ webshop.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?2019-08-27T21:32:09+02:00

Zolang artikelen nog in de winkelwagen staan, kunt u uw bestelling nog wijzigen. U kunt bijvoorbeeld de hoeveelheid nog wijzigen of eventueel artikelen verwijderen of toevoegen. Nadat u het bestelproces heeft afgerond met de betaling, is het niet meer mogelijk uw bestelling te wijzigen.